Wózki widłowe diesel (4-4.5T Jezdniowe wózki widłowe, Seria H)
- Strona główna
- Produkty
- Wózki widłowe diesel
- Wózki widłowe diesel (4-4.5T Jezdniowe wózki widłowe, Seria H)
Model | CPCD40H, CPCD45H |
Nominalna ładowność | 4000kg, 4500kg |
Silnik | Silnik od ISUZU, YANMAR, VM, JAC, i inni dostawcy chińscy |
Skrzynia biegów | hydrauliczna/automatyczna (technologia TCM) |
Maszt standardowy | 2-stopniowy maszt (3m) |
Maszt kontenerowy (Opcjonalnie) | 2-stopniowy lub 3-stopniowy wolny maszt (3m-6m) |
Opony | pneumatyczne (Standard), pełne (Opcjonalnie) |
Podnośnik boczny (Opcjonalnie) | Zintegrowany podnośnik boczny, CASCADE podnośnik boczny |
Informacje dodatkowe
HS Code: 8427209000
Marka: JAC
Na rynek: światowy
Certyfikaty: CE/SGS/ISO 9001/ISO 14001/SGS
Zdolność produkcyjna: 20,000 zestawów na rok
Zalety

1. zainstalowany na wysokim poziomie System wlotu powietrza, a także dwa filtry powietrza sprzęt magazynowy, oferuje pełną ochronę dla silnika wózka napędowego.

2. hamulec bębnowy i serwo próżniowe pozwalają na wygodny i wrażliwą hamowania samochodu.

3. Elegancko zaprojektowany, silnik V kształt zamontować z wózka widłowego napędowego skutecznie redukuje drgania podczas pracy i tworzy komfortowe środowisko pracy dla operatora.

4. Aby przedłużyć żywotność łożyska i sworzniem, oilless łożysko przyjęte do samodzielnego smarowania.

5. Sprzęt magazynowy przyjmuje zintegrowany projekt w celu zwiększenia wydajności odporność na wstrząsy produktu. Technologia przyznano patent krajowy.

6. Nasze opatentowane technologie-10T głównym redukcji biegów i obudowa osi skutecznie poprawić nośność osi napędowej.

7. Nasze opatentowane technologie-10T głównym redukcji biegów i obudowa osi skutecznie poprawić nośność osi napędowej.

8. Typ płyta dociskowa sprzęgła membranowe oraz opatentowany przesunięcie widelec umożliwiają wygodną obsługę sprzęgła.
Model | Unit | CPCD40H | CPCD45H | |
Ładowność | Kg | 4000 | 4500 | |
Centrum łądunku | mm | 500 | 500 | |
Wysokość masztu podnoszącego | mm | 3000 | 3000 | |
Wolne zdolność podnoszenia masztu | mm | 135 | 150 | |
Szybkość podnoszenia masztu (z ładunkiem) | mm/s | 470 | 355 | |
Kąt pochylania masztu (przód/tył ) | 6°/ 12° | 6°/ 12° | ||
Prędkość jazdy | km/h | 20 | 20 | |
Kąt zakręcania | mm | 2835 | 2750 | |
Prześwit pod pojazdem | mm | 212 | 150 | |
Wymiary zewnętrzne | Długość widelca | mm | 2950 | 3100 |
Szerokość całkowita | mm | 1250 | 1480 | |
Wysokość kabiny | mm | 2090 | 2265 | |
Wysokość rozwiniętego masztu | mm | 4030 | 4200 | |
Rozstaw osi | mm | 1900 | 2000 | |
Bieżnik | Przód | mm | 1160 | 1180 |
Tył | mm | 1065 | 1190 | |
Nawis (przód) | mm | 490 | 545 | |
Widelec | mm | 1070 | 1220 | |
Waga serwisowa | kg | 5205 | 6460 |
Silnik | Model | Chinese engine | Mitsubishi S6S | Perkins1104D-44 | ISUZU4JG2 | |
Moc znamionowa | KW | 57 | 57.4 | 55.9 | 45 | |
Nominalna prędkość mocy | rpm | 2200 | 2300 | 2200 | 2450 |